♥رهام گوگولیه خاله♥

رهام جوون!

1392/3/9 20:13
نویسنده : خاله مهشاد
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهام خاله!چطوری شما؟

خوش میگذره تو شیمک خواهر من؟

بالاخره مامانی و بابایی برات اسم انتخاب کردن.

اسمت رو گذاشتن رهامنیشخند.

انقد این اسمو دوست دارمعینک.

رهام جون قراره به زودی اتاقتو بچینیم.قلب

بعد منم میرم یه عالمه چیزای خوشگل برات میخرم که بذاریم تو اتاقت خوشمل بشه.

یه شلوارک هم من میخوام برات بخرم که آقا رهام بپوشه خوشتیپ خاله بشه!مژه

اینو بدون که همه فامیل منتظرت هستن و فوق العاده دوستت دارن.

پس حسابی تو دل مامانی خوش بگذرون و سالمو تر و تمیز بیا پیش ما عزیز دلم!نیشخندماچ

دوستت دارم رهام جونم♥ماچ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
9 خرداد 92 23:47
مرسی خاله جونم، مهربونم
منم منتظرم زودتر بیام پیشت.
تا مهر منتظرم بمون.
از طرف رهام جون.
اینم از طرف مامان رهام.


قوفون جفتتون برم من!