♥رهام گوگولیه خاله♥

دیگه چیزی نمونده!

1392/6/30 17:55
نویسنده : خاله مهشاد
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهام جون خودم.چطوری فدات شم؟البته میدونم که خوبی از تکونایی که میخوری معلومه 

خب اومدم که بگم دیگه تا دو هفته دیگه احتمالا میای بغلمون!

من که از همین جا (شیکم مامانی) میخوام گازت بگیرمو بخورمت.شکلک های ِ هلن

دیگه خبر اینکه پس فردا باید برم مدرسه. خعلی بده رهام جونم چون وقتی به دنیا میای من نمیتونم خیلی زیاد پیشت بمونم 

ولی خب قراره هر 5 شنبه یا جمعه بیام کل روز  پیشت باشم

عزیز دلم حسابی تو دل مامانی جونت رشد کن و بیا پیشمون.

هممون دوست داریم هوارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
30 شهریور 92 21:58
با سلام . ملیسای خوشگل ما امروز دو ساله شد . به همین منظور به عنوان یک پدر بر خودم واجب دیدم تا امروز رو با عکسهای جدیدش براش به یادگار بزارم . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه حقیرانه ولی پر از عشق و صفای ملیسا قدم بزارید و با نظرات و تبریکهای قشنگتون ملیسا و روزگار قشنگش رو بهره مند کنید . منتظر حضور شما هستیم .


سلام چشم حتما
مامان مهدیه
31 شهریور 92 20:48
قربون خاله مهربون بشم من که اینقد رهامو دوست داره.زهام هم وقتی بیاد خیلی خیلی خاله اش رو دوست داره.


فدای آبجی گلم با رهام جونم :-* :-* :-*
عشق منین شما دوتا ♥